Lördag

Mötet igår gick hur bra som helst, så nu har jag skickat in ansökan. Bara att vänta och se.
Efteråt var jag med Mika och Madde, vi käkade och sen drog jag och Mika till mig innan hon skulle träffa A. Sweet.
Jag blev hemma och fick inga fina ord tillbaka när jag verkligen behövde de, vilket gjorde mig ännu mer ledsen. Jag klarar mig utan de orden, inte det jag behöver. Trött på de...
Ringde David och självklart ville han ses. Han plockade upp mig och så åkte vi runt i söta mini bilen haha! Stannade till på doken och där satt vi i timtal och pratade och jag fick stöd och blev inte klandrad för den sitsen jag är i. Det var det enda jag ville. Blir så ledsen när den personen jag tycker om mest inte fattar det. När man får motsatsen tillbaka så blir man så less att man inte orkar bry sig. Jag vill inte ha det så.. Hur som helst så hade jag det jätte trevligt med han och jag blev på gott humör. Önskar bara att det var D och inte David som gjorde mig så glad.

Jag har precis vaknat och tänkte så klart på D det första jag gjorde. Saknar..

Nu ska jag göra frukost och se lite på tv innan dagen fortsätter. Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

donken runt halv 1 i en mini silver bil på parkeringen?

2009-04-04 @ 12:48:25
URL: http://daniellak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0