Fredag, veckorna flyger iväg...

Jag känner hur jag börjar bli allt mer trött nu. Jag var hyffsat pigg imorse när jag vaknade av söt, men nu börjar jag sjunka ihop. Men jag ska försöka att inte lägga mig för att sova, måste vända på dygnet innan det går överstyr.

Igår var jag och D som sagt på bio, filmen var rolig emellanåt, fast vi såg inte klart hela för jag fick så grymt ont i ryggen. Vi drog därifrån och väl hemma fick jag massage. TACK! Det hjälpte lite iaf, men jag känner att det börjar komma tillbaka nu. Vill inte.
En sak som är kors i taket, jag sov hela natten. Jag är själv chockad, det kändes så bra och skönt för den delen. En rolig grej, jag brukar aldrig kunna sova när han somnar före mig, så jag brukar ligga vaken och grubbla. Tillslut så vaknar han av att jag rör mig för mycket och att jag ligger klar vaken sen när han är vaken då somnar jag haha. Jag kan typ inte somna om inte jag somnar först :P Knäppt. Det är kul om man skulle se hur det systemet fungerar.

Nu har jag sökt lite jobb, men det finns seriöst ingenting! Man måste ha utbildning, som tur är så hoppas jag att jag får börja min i höst. Annars kommer jag gå i taket, blir knäpp av att gå hemma. Nu ska jag försöka hitta på något att göra, så ensamt :(

Ciao


Kommentarer
Postat av: Lisuus

sv: jag valde mitt stjärntecken med en liten slingrande växt som går från ena sidan till den andra typ :D mittenbilden som jag la upp förut :) men jag har inte kunnat göra den än :( längtar haha!

2009-03-27 @ 10:01:16
URL: http://lisuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0