Hallå i stugan!

Idag hämtade jag upp mitt armband från cocoo.se. Det var precis så jag ville ha det men tusan var stort det var, så jag fick spänna det i själva bandet och inte i fästet. Alltid min otur med armband, alltid förstora så får knäppa på något eget sätt haha. Men det funkar, i love it!


Klockan 2 ska jag möta  Mika i handen, jag ska prova en klänning som jag spanat in hihi. Hoppas den sitter lika fint på. Efter det ska jag och Bejb på bio, skoj! Jag fick till och med välja film denna gång, wohoo.  Blev "En shopaholics bekännelser" haha jag vill se den för den påminner så mycket om mig själv. Mysigt! Ser ut att bli en bra dag.

Nu ska jag kolla till min lunch om den kokat klart =) Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

vilken tur att du hade köpt det så jag fick veta storleken på armbandet! har velat ha ett sånt och tänkte "åh vad bra, det finns en förlängningskedja så den kan inte bli för stor" men den var alltså för stor ÄNDÅ? :o jag brukar sällan kunna ha armband pga mina smalsmala handleder såå :p

2009-03-26 @ 18:06:05
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0