Lördag, huvudvärk!

Blev lite för mycket igår kan jag säga, men kul var det. Mötte upp Mika, Madde och Nadia i terminalen sen drog vi till Olearys. Jag hade tänkt stanna hemma på grund av mitt pissiga humör men Mika fick mig att följa med. Tur det för det var en av mina bästa kvällar på länge. Underbart kul hihi. Dansade som bara den med Mika och massa gamla killkompisar haha det var så himla kul. Åååh va bra kväll det var.
När det blev dags att gå hem så började de prata som fan utanför Ollan haha, man kom inte därifrån typ. Jag kan inte inte skriva ner allt för då blir det en bok men jag har nog inte skrattat så mycket på länge.
En jobbig grej är att jag inte kan gå ut utan att flera ska börja ragga på mig. Haha visserligen är det smickrande men när det händer upprepande gånger varje gång man gå ut så blir det lite småjobbigt. Det är inte 1 utan flera så man blir knäpp haha. Vad ska man göra? .. Tokigt..

Idag har jag världens huvudvärk och vi ska få gäster. Bra, hur kul är det att sitta med huset fullt när man har spräng-huvudvärk?  Inte så kul, men jag får hoppas att det går över snart. Har tagit alvedon men den tycks inte hjälpa.. :(

Jag undrar om jag och Mika orkar gå ut idag igen, tror inte det. Blir nog att man är hemma och tar det lugnt. Skulle vara det bästa faktist.

Nej nu ska jag försöka sminka mig lite innan folket kommer.. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0