Måndag

Och så försov jag mig imorse när jag skulle till doktorn, men jag hann dit iaf. Har fått en tid med en sjukgymnast så jag ska lära mig att träna rätt så att ryggen inte blir som den blir. Ska även få prata med en annan där om mitt inre haha.. lät lite konstigt men lite allmänt sådär.

Har även varit på studiemässa idag. Så på fredag ska jag prata och söka in till barnskötarutbildningen i tyresö. Hoppas det går an :) ska bli skoj. Men helst skulle man ju ha jobb så man kan skaffa eget. Men nu är det som det är, resten kommer sen.

Har käkat tacos nyss, hade massa kvar från i helgen. Så passade på att mumsa i mig lite nu innan det blir för gammalt. Hur gott som helst och nu är jag mätt och belåten.

Undra vad som händer idag...

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Jenny

låter kul med barnskötarutbildning! och mums med tacos :o

2009-03-30 @ 18:23:22
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0